ميزهاي مديريتي چه تفاوتي با ميزهاي كارشناسي معمولي دارند؟

بهترين نحوه برگزاري مراسم عروسي و خدمات عروسي

ميزهاي مديريتي چه تفاوتي با ميزهاي كارشناسي معمولي دارند؟

ميز كارشناسي از نوع ديگر ميزهاي اداري است. اين ميز براي تسهيل كار براي كارشناسان حاضر در محل كار ساخته و استفاده مي‌شود. ميز كارشناسي بايد صفحه اي بزرگ داشته باشد تا در هنگام كار روي آن فرد بتواند تمام امكانات مورد نياز خود را در آن داشته باشد. همچنين، با توجه به گذراندن ساعات طولاني ميز كارشناسي بايد از اصول ارگونوميك پيروي كند تا كمترين مشكلات براي سلامتي فرد را به وجود بياورد.

 

ميز مديريت در يك فضاي كاري پيش از همه بايد نشان دهنده شأن مدير باشد. اين ميز بايد بزرگ بوده و از متريال بسيار خوب ساخته شده باشد. بهتر است سيستم فايلينگ مورد نياز مدير نيز در دل ميز او تعبيه شده باشد تا دسترسي به مدارك و لوازم مورد نياز مدير آسان باشد.

 

ويژگي هاي ميز مديريتي

شركت مبلمان اداري آفن در امر توليد و ساخت انواع مبلمان اداري ميز اداري، ميز مديريتي كلاسيك، كتابخانه، كانتر، پارتيشن اداري و... مهارت زيادي دارد. ميزهاي مديريتي با توجه به انداره، نوع كاربرد و... داراي ويژگي هاي زير مي باشد:

رنگ ميز مديريتي

رنگ ميزهاي مديريتي، اغلب از ميان رنگ هاي تيره مي باشد. رنگ هاي تيره جذابيت بيشتري دارند. بهترين انتخاب، رنگي است كه با دكوراسيون داخلي اتاق مديريت و صندلي مديريت هارموني داشته باشد.

 

اندازه ميز مديريتي

ميز مديريتي نسبت به ميزهاي كارمندي و كارشناسي، داراي ابعاد بزرگتري است. دليل اين مسئله اين است كه با قرار دادن سيستم كامپيوتر بر روي آن، لوگوي شركت، تقويم، كاتالوگ و... در يك قسمت از ميز، باز هم فضاي كافي براي ساير وسايل اضافه و پذيرايي باقي مي ماند. ارتفاع ميز مديريت و اندازه ميز مديريت با توجه به ابعاد اتاق بسيار اهميت دارد. توجه داشته باشيد ميز مديريت نبايد نسبت به ابعاد اتاق كار كوچكتر يا بزرگتر باشد.

 

طرح و فرم ميز مديريت

طرح و فرمي كه براي ميز مديريت انتخاب مي شود،از سادگي خارج است و براي آن اشكال زيبا و خاصي استفاده مي شود. صندلي مديريت هم از اين قاعده مستثنا نيست اين صندلي هم با طرحي متفاوت از صندلي اداري ساخته و به بازار عرضه مي شود.

 

ارتفاع ميز مديريت

ارتفاع ميز مديريتي مدل هاي مختلفي دارد ولي نبايد بيش از اندازه بلند و مرتفع باشد. به طوري كه دسترسي مدير به وسايل روي ميز را با سختي مواجه كند. از سوي ديگر كوتاه شدن ميز مديريتي، به معناي خم شدن كاربر و در نتيجه منجر به مشكلات جسماني مي شود.

 

ميزهاي كارشناسي چند نوع دارند؟

 

ميزهاي كارشناسي با توجه به نوع كار افراد در يك محيط كاري داراي تفاوت هايي نيز هستند. انواع مختلفي از ميزهاي كارشناسي با قيمت هاي متفاوت در بازار وجود دارند كه مديران شركت ها با توجه به بودجه مورد نظر آن‌ها را براي كاركنان خود تهيه مي كنند. اين ميزها علاوه بر ظاهر مناسب و كارايي بالا بايد بر اساس اصول ارگونوميك ساخته شده باشند تا طي ساعت هاي كار طولاني در محل كار سلامتي پرسنل و كارشناسان حفظ شود.

 

 

آيا تفاوت چشمگيري ميان ميز مديريت و ميز كارشناس وجود دارد؟

 

بي شك به دليل ماهيت متفاوت كار مديران و كارشناسان، تفاوت هاي زيادي در ظاهر و كارايي ميزهاي مديريت و كارشناسي وجود دارد. تفاوت هاي ظاهري شامل اندازه هاي ميز، متريال و ابزار آلات به كار برده براي ساخت ميز و  كمد و سيستم فايلينگ تعبيه شده روي ميز است.

 

مبلمان اداري آفن با ساخت انواع ميزهاي مديريتي و كارشناسي، توانمندي خود در زمينه ساخت انواع ميزها و مبلمان اداري را به همه ثابت كرده است. اين گروه صنعتي با تكيه بر تيم كارشناسي كارآزموده و طراحان هنرمند و خلاق خود، ميزهايي مديريتي شايسته بزرگ‌ترين مديران ايراني را با پيروي از استانداردهاي روز اروپا و آمريكا مي سازد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.