مبلمان اداري چيست؟

بهترين نحوه برگزاري مراسم عروسي و خدمات عروسي

مبلمان اداري چيست؟

 

در هر اداره كارمندان بيش از يك سوم از روز خود را در آنجا ميگذارند . مبلمان اداري به عنوان مهم ترين قسمت هر اداره به شماره ميرود و كارمندان بيشتر با آن سرو كار دارند.

ميز اداري ، ميز مديريت ، ميز كنفرانس ، كتابخانه ، پارتيشن ، قفسه و نيز همچنين انواع صندلي و مبلمان راحتي و كلاسيك كه به يك اداره و يك شركت كه شامل اتاق مديريت و اتاق كنفرانس و اتاق كاركنان و سالن انتظار و ... مي باشد نظم ميدهد را مبلمان اداري ميگويند.

از ديگر انواع مبلمان اداري كه در مكان هايي همچون بيمارستان ، آژانس فرودگاه ، ترمينال ، رستوران ، ادارات دولتي ، موسسات آموزشي ، دفاتر كار ، شركت هاي خصوصي و ... استفاده مي شوند مي توان به مواردي چون ميز مديريت ، ميز كنفرانس ، ميز كارمندي ، ميز كارشناسي ، ميز كانتر ، صندلي مديريت ، صندلي كارمندي ، صندلي كارشناسي ، ميز و صندلي كنفرانس ، مبلمان انتظار ، ميز اداري ، قفسه هاي بايگاني و ... اشاره كرد.

پارتيشن اداري

 

به جدا كننده هاي كاذبي كه امروزه نام پارتيشن به خود گرفته اند جهت تقسيم بندي فضاهاي داخلي است كه به منظور نظم و با پيش بيني صحيح قابليت تجاري ، طراحي و ساخته مي شود پارتيشن اداري گفته مي شود.

تجهيزات اداري

به كليه امكانات و تجهيزاتي كه به طور معمول در ادارات و دفاتر كسب و كار مورد استفاده قرار ميگيرند گفته مي شود.

مبلمان اداري محيط آرا با بهره گيري از پشتوانه سخت افزاري قدرتمند  (ماشين آلات صنعتي پيشرفته در زمينه چوب و فلز ) در بخش توليد و همچنين استفاده از تكنولوژي نوين صنعت چوب ايتاليا در موارد اوليه و بهره گيري از نرم افزارهاي اختصاصي و سيستم هاي گردش اطلاعاتي در بخش خدمات طراحي ، كنترل گردش سفارشات ، اتوماسيون اداري ، نمونه هاي ديگري از ويژگي هاي خاص درون سازماني اين شركت مي باشند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.