ايده هاي جالب براي جشن عروسي

بهترين نحوه برگزاري مراسم عروسي و خدمات عروسي

ايده هاي جالب براي جشن عروسي

تشريفات عروسي   يكي از جذاب ترين مراسميست كه براي زوج هاي تازه برگزار مي شود. شما مي توانيد با استفاده از ايده هاي جالب و خلاقانه بر جذابيت اين جشن بيفزاييد.

يكي از پر كاربردترين مواردي كه در بسياري از جشن هاي نامزدي مورد استفاده قرار مي گيرد، اهدا گيفت به ميهمانان حاضر در جشن مي باشد. با استفاده از موسساتي كه  خدمات مجالس   را انجام مي دهند، مي توانيد اين امر را تسهيل بخشيد. قطعا آن ها بهترين مراكز توليد گيفت را به شما معرفي خواهند كرد.

 

 

 

مي توانيد يكي از عكس هاي دو نفره خود را به صورت پازلي سفارش دهيد و از ميهماناني كه در جشن نامزديتان شركت كرده اند، بخواهيد ضمن يادداشت يك جمله ي خاطره انگيز بر پشت هر يك از قطعات پازل، در تكميل تابلوي عكس به شما كمك كنند.

مي توانيد بيسكوييت هايي را كه به منظور پذيرايي از ميهمانان تدارك مي بينيد، مرتبط با نامزدي سفارش دهيد. به طور مثال شبيه انگشتر، قلب و... .

به منظور تزئين سالن نامزدي، مي توانيد از تم رنگي متناسب با لباس نامزديتان استفاده كنيد. قطعا  انجام اين كار بر جذابيت جشن تان خواهد افزود.

مي توانيد درون حلقه ي نامزدي، نام همسرتان يا يك جمله ي عاشقانه در وصف وي را حك نماييد.

مي توانيد دسته گل نامزدي را با چند تا از بهترين عكس هاي دو نفره اي كه در ابعاد كوچك تهيه نموده ايد، تزئين نماييد. مي توانيد اين عكس ها را با زنجيرهاي زيبا  از قسمت زيرين دسته گل آويزان كنيد.

براي كسب اطلاعات بيشتر از تشريفات عروسي به سايت خدمات مجالس ملل مراجعه بفرماييد.

www.melalceremony.com

 

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.