سفره خانه عروسي

بهترين نحوه برگزاري مراسم عروسي و خدمات عروسي

سفره خانه عروسي

هنگام برگزاري عروسي ، فيلمبرداري از مجلس عروسي با برخي چيدمانها زيباتر مي شود. سفره خانه عروسي يكي از روش هاي چيدمان و ايجاد جلوه هاي ويژه در برگزاري جشن عروسي است. سفره خانه مطابق با طبع عروس و داماد است و مي تواند مدرن، سنتي و يا مراكشي باشد. سفره خانه بيشتر به منظور ايجاد فضايي متمايز از سر و صداي جشن و ارائه هر چه بهتر خدمات عروسي براي عروس و داماد و ميهمانان است.

 

 

سفره خانه سنتي: اين نوع سفره خانه مجالس عروسي همانطور كه از اسم آن بر مي آيد، به شكل سنتي چيده مي شود و تمام طراحي آن همانند سفره خانه هاي سنتي داخل شهر است. در سفره خانه سنتي پذيرايي ها شامل انواع آش، سرو قليان، كباب تركي، شكلات داغ، انواع چاي و دمنوش و انواع تنقلات به همراه موسيقي كلاسيك و سنتي است.

نشستن در چنين فضايي به همراه نوشيدن چاي يا دمنوش هاي طبيعي و منظره زيباي فضاي سنتي سفره خانه علاوه بر حفظ اين بخش از فرهنگ زيباي كشورمان، آرامش و جلوه خاصي به مجلس عروسي مي دهد.

 

سفره خانه مراكشي: همانطور كه از اسم آن مشخص است، سفره خانه اي با سبك و سياق كشور مراكش است كه تا حد زيادي به سفره خانه سنتي ايراني نيز شباهت دارد. بسياري از عروس و دامادها تمايل دارند جشن عروسي آنها متمايز باشد و در آن طراحي ها و چيدمان ها به طرز متفاوتي انجام شود. سفره خانه مراكشي براي اين دسته از عروس و دامادها توصيه مي شود. از جمله پذيرايي هاي اين سفره خانه مي توان به قليان عربي مخصوص دو نفر شامل سرويس چاي، نبات، خرما و همچنين قليان ميوه اي در طعم هاي مختلف اشاره نمود. جهت دريافت اطلاعات بيشتر در اين زمينه و همچنين برگزاري مراسم عروسي و باغ عروسي لطفا به سايت ما مراجعه بفرماييد.

 

 

www.melalceremony.com

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.