معرفي باغ هاي عروسي در تهران

بهترين نحوه برگزاري مراسم عروسي و خدمات عروسي

معرفي باغ هاي عروسي در تهران

در چند سال اخير، استقبال عروس و داماد ها از باغ تالارها براي برپايي مراسم ازدواجشان به شدت افزايش يافته است. زيبايي، بزرگي و راحتي باغ تالارها را مي توان از عمده ترين علل ترويج آن ها در اين سال ها دانست. ضمن اينكه تيم تشريفات و خدمات مجالس هم مي توانند با دستي بازتر به منظور آراستگي  و مجلل نمودن فضا اقدام نمايند. در صورتي كه در تالارها به دليل محدوديت فضا، از فعاليت و درخشش تيم تشريفات كمي كاسته خواهد شد.

 

 

تيم تشريفات عروسي و خدمات مجالس ملل با بهره گيري از تيمي مجرب و با سليقه آماده خدمات رساني به عروس و دامادهاي عزيز است. از آن جايي كه انتخاب يك باغ تالار درخور و متناسب با سليقه عروس و داماد ها كار دشواري است، بر آن شديم تا در مورد برخي از باغ تالارهاي خوب استان تهران اطلاعاتي را به زوج هاي دوست داشتني ارائه دهيم. پس در ادامه همراه ما باشيد.


بهترين باغ هاي عروسي در تهران


باغ تالار تشريفاتي آريانا :
باغ تالار تشريفاتي آريانا با گنجايشي فوق العاده، يك گزينه بسيار مناسب براي افرادي است كه تعداد ميهمانانشان به سقف 1000 نفر مي رسد. اين باغ تالار كه در اتوبان همت-غرب، خيابان استاد شهريار واقع شده است، داراي تمامي امكانات رفاهي مي باشد. اتاق عقد مجلل، گروه موسيقي زنده، سالن دنس، لوكيشن لوكس عكاسي، بازارچه، سفره خانه و... از جمله امكانات اين باغ تالار وسيع به حساب مي آيد.

 

 

باغ تالار همتي:
باغ عروسي همتي از ديگر باغ تالارهاي پرطرفدار غرب تهران است كه در محدوده چيتگر واقع شده است. ظرفيت بالا، سالن هاي مجلل و وي آي پي، كيفيت بالاي پذيرايي و... علت محبوبيت اين تالار قديمي در نزد عروس  دامادها است. علاوه بر اين كه، باغ تالار همتي به دليل قرار گرفتن در محدوده چيتگر، به علت پوشش گياهي زياد از آب و هواي خوشي نيز برخوردار است.

 

باغ تالار باران:

اگر به دنبال يك باغ تالار شيك و مدرن مي گرديد، ما به شما باغ تالار باران را پيشنهاد مي كنيم. اين باغ تالار كه در منطقه گرمدره و در 23 كيلومتري غرب تهران واقع شده است، داراي دسترسي راحتي مي باشد.  مناظر و فضاي بيروني اين تالار بسيار زيبا و رويايي است، ضمن اينكه از طراحي داخلي ساده و چشم نوازي نيز برخوردار است. سالن اين باغ تالار وسيع براي پذيرايي از 400 ميهمان بسيار مناسب است.

 

 

 

 

 

 

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.