مراسم سالگرد ازدواج را چگونه به ياد ماندني برگزار كنيم؟

بهترين نحوه برگزاري مراسم عروسي و خدمات عروسي

مراسم سالگرد ازدواج را چگونه به ياد ماندني برگزار كنيم؟

برگزاري سالگرد ازدواج  نشانه عشق و رابطه صميمانه ميان زن و شوهر است. زماني كه زن و شوهر نسبت به برگزاري اين مراسم اهتمام مي ورزند، به اين معناست كه بنيان زندگي مشترك براي آنها اهميت دارد و آنها براي تداعي خاطرات شيرين گذشته، تمام تلاش خود را به كار مي گيرند. سالگرد ازدواج براي يك زوج عاشق كم تر ازمراسم عروسي نيست اما نبايد زياد درگير تجملات و ريخت و پاش شد و با ايده هاي رومانتيك در عين سادگي يك جشن سالگرد ازدواج به ياد ماندني گرفت.

 

ايده هاي مناسب براي برگزاري اين مراسم عبارتند از:

تماشاي فيلم و عكس هاي گذشته

 

مي توان از بين تمام عكس هايي كه در اين سال ها گرفته شده و هركدام تداعي گر خاطره اي زيبا و به ياد  ماندني است بهترين ها را انتخاب نمود و براي چاپ آنها طراحي خلاقانه اي انجام داد و در ابعاد بزرگ براي روز سالگرد چاپ نمود.

گل ارايي خلاقانه

ايده ديگر مي تواند گل ارايي با گلهاي مورد علاقه طرفين باشد، مي توان عدد سالگرد را در ورودي تالار يا در منزل با گل طراحي نمود.

 

گرفتن كادو

دادن كادو و هديه در مراسم سالگرد ازدواج ضروري است. چرا كه ياد و خاطره اين مراسم با هديه تداعي مي شود. اما ضرورتي ندارد تا براي خريد و تهيه كادو خود را به زحمت اندازيد. بلكه با كادوهاي ساده هم مي توانيد مراسم به يادماندني را برگزار كنيد. بهتر است ابتدا ليستي از لوازم مورد نياز همسر خود را تهيه كنيد و سپس با توجه به اولويت ها يكي از آنها انتخاب كنيد. سليقه همسر خود را در زمان خريد فراموش نكنيد. حتي خلاقيت هم به خرج دهيد. بهتر است كادوي شما متفاوت باشد و از خريد هداياي كليشه اي بپرهيزيد. با اين كار مي توانيد همسر خود را هيجان زده كنيد.

 

دكوراسيون منزل

طراحي و تزئين فضاي منزل هم تاثير زيادي در بهتر برگزار شدن مراسم سالگرد ازدواج دارد. زماني كه فضاي خانه دلنشين باشد، تاثير زيادي در روحيه زن و شوهر دارد. براي تزئين منزل نياز نيست تا هزينه هاي زيادي صرف كنيد. بلكه مي توانيد با كاغذهاي رنگي، بادكنك، لامپ هاي رنگي، و ربانهاي رنگي هم فضا را زيبا كنيد.

براي كسب اطلاعات بيشتر به وب سايت زير مراجعه فرماييد:

www.melalceremony.com

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.