جشنواره ها و فستيوال هاي چين

بهترين نحوه برگزاري مراسم عروسي و خدمات عروسي

جشنواره ها و فستيوال هاي چين

چين هم يكي از شهرهاي پر جمعيت در جهان است كه هر سال و در فصول مختلف فستيوال­ها و رويدادهاي زيادي در شهرهاي مختلف برگزار مي شود. شما نيز مي توانيد با تهيه تور چين و يا پكيج­هاي ويژه تور ارزان چين كه به صورت لحظه آخري از آژانس مسافرتي آرشان پرواز ويژه نوروز 97 ارايه مي شود به اين كشور سفر كنيد.

جشنواره موسيقي پكن

جشنواره موسيقي پكن از اواسط اكتبر تا اواسط نوامبر به مدت يك ماه برگزار مي‌شود كه شركت كنندگان بسياري از سراسر جهان براي اجراي موسيقي اپرا، سمفوني، كنسرت‌هاي انفرادي، كنسرت موسيقي جاز، كلاسيك و... به شهر پكن مي­آيند.

 

جشنواره ميانه پاييز

جشنواره ميانه پاييز به مناسبت به نيمه رسيدن پاييز و در زمان كامل شدن قرص ماه برگزار مي‌شود؛ اين جشن كه بزرگترين فستيوال پكن بعد از جشن سال نو است، به اعتقاد چيني‌ها نماد هماهنگي در زندگي است. اين روزها خانواده‌ها اين مناسبت را با رقص، فانوس‌هاي كاغذي و خوردن كيك ماه جشن مي‌گيرند كيك ماه يك نوع شيريني محلي‌است كه به شكل ماه درست شده و جزء خوراكي‌هاي پكن در اين فستيوال حساب مي‌شود.

 

جشنواره‌ي بين‌المللي بادبادك چين-پكن

اگر مي خواهيد آسمان را متفاوت­تر از هميشه ببينيد حتما با پكيج تور چين ارزان در ماه آوريل و در بازه‌ي زماني برگزاري جشنواره بادبادك خودتان را به پكن برسانيد تا رقص اژدها را همراه با پرواز بادبادك‌ها را در آسمان چين از دست ندهيد.

 

سال نو چيني در چين-پكن

جشن چونجي به مناسبت فصل بهار به مدت يك هفته برگزار مي­شود. در اين زمان شهر با تزئينات قرمز رنگ و آتش بازي و پاي كوبي همراه است. يكي از سنت‌هاي سال نوي چيني پول هديه دادن در پاكت‌هاي قرمز است به اين پول ياسوكيان مي‌گويند و اعتقاد دارند كه اين پول بچه‌ها را از بدي حفظ مي‌كند.

جشنواره فانوس چين

يوان‌شياجي يا جشنواره فانوس بعد از جشنواره سال نو چيني و در روز پانزدهم اولين ماه قمري برگزار مي‌شود و اين اولين شبي ا‌ست كه ماه كامل بوده و در طول شب آسمان پكن از فانوس‌هاي كاغذي با شكل‌هاي مختلف دايره، مربع و شكل‌هاي حيواني مثل اژدها، نوراني مي‌شود. 

 

علاوه بر رويدادهاي مناسبتي كه در زمان هاي مختلف در چين اتفاق مي­افتد جاذبه ­هاي گردشگري چين و طبيعت بي نظير آن در فصول مختلف براي شما حيرت انگيز خواهد بود. پس دست به كار شويد و با خريد تور چين بهار 97 از آژانش مسافرتي آرشان پرواز به اين كشور سفر كنيد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.