بهترين فصل براي برگزاري تشريفات عروسي

بهترين نحوه برگزاري مراسم عروسي و خدمات عروسي

بهترين فصل براي برگزاري تشريفات عروسي

يكي از دغدغه هايي كه هر عروس و دامادي دارند  برگزاري عروسي شان است كه در كدام فصل و چه وقت از سال برگزار كنند. تمامي تازه عروس و دامد ها فصل بهار يا تابستان را انتخاب مي كنند كه طبيعي است چون در اين دو فصل از سال هوا گرم و طبيعت سرسبز است و گل ها تازه شگوفه داده اند و فصل هاي مناسبي براي  برگزاري تشريفات عروسي است. ولي در اين مقاله مي خواهيم شما را با زماني آشنا كنيم كه كمتر كسي به ذهن اش مي رسد كه مي تواند يكي از زيباترين و رويايي ترين زمان براي برگزاري مراسم عروسي باشد. فصلي كه همه جا پوشيده شده از برف است . بله زمستان !

شايد براي شما عجيب باشد كه اين فصل را براي برگزاري مراسم عروسي به شما پيشنهاد مي كنيم ولي باور كنيد كه فصل زمستان داراي ويژگي هايي است كه مي تواند مراسم عروسي شما را از تمامي جوانب بي نظير ، زيبا ، شيك و رويايي نشان بدهد.

 


ويژگي هاي مرام عروسي در زمستان


 يكي از مشكلاتي كه  برگزاري تشريفات عروسي  در زمستان دارد بارش برف يا باران است. اگر بخواهيم منسفانه به اين موضوع نگاه كنيم تمامي رويايي بودن وخاص بودن برگزاري مراسم عروسي در فصل زمستان يا به طور كلي خاص بودن مراسم عروس به همين بازش برف و سفيد پوش شدن  باغ عروسي  شما يا نوع پوشش لباس عروس و داماد حتي نوشيدني هاي سرو مي شود بستگي دارد كه عروسي شما را متمايز با مراسم عروسي ديگران مي كند. حال به برخي از ويژگي هاي مراسم عروسي در زمستان مي پرداززيم.

 مراسم عروسي به رنگ سفيد:

هر عروسي كه جشن عروسي اش در زمستان برگزار مي شود اين شانس را دارد كه روي زمين پوشيده شده از برف با نمايي از درختان و كوه هايي كه برف آن ها را سفيد پوش كرده به همراه شريك زندگي خود قدم بزند درست همانند پرنسس ها. سفيد بودن تم مراسم عروسي چنان جلوه اي دارد كه خاطرات آن براي ساليان سال بر ذهن شركت كنندگاه مي ماند.

 

انتخاب لباس عروس مناسب براي فصل زمستان:

يكي ديگر از ايده هاي جالب براي تشرفات مجالس عروسي در زمستان انتخاب لباس عروس است. لباس عروسي كه عروس خانم ها مي توانند در اين فصل بر تن كنند يكي از خاص ترين لباس عروسي است كه در تشريفات عروسي وجود دارد. به دليل سرد بودن هوا عروس خانم ها مي توانند بر روي لباس عروس خود پالتويي با پوست خز بر تن كنند كه اين پالتو زيبايي و خاص بودن لباس عروس را دو چندان مي كند. براي زيبايي بيشتر ساقدوش ها از لباس سياه استفاده مي كنند كه اين هارموني رنگ لباس عروس و محيط باغ عروس بسيار زيبا است و مي تواند عكس هاي بسيار زيباتر از مراسم و تم عروسي را خلق كند.

 

 

پذيرايي گرم از مهمانان:

يكي ديگر از دلايلي كه جشن عروسي در زمستان بهتر است برگزار شود؛ پذيرايي مهمانان با نوشيدني هاي گرم است همانند قهوه، كاپوچينو ، نسكافه وسيب داغ به جاي شربت و آب ميوه هاي طبيعي كه در تمامي مراسم عروسي كه مهمانان با آنان پذيرايي مي شوند.

تزئينات تالار عروسي :

شمع و چوب ! تركيب شمع و چوب با نماي بازش برف مي تواند آرامشي به مهمانان بدهد كه تا ابد در ذهن مهمانان بماند البته اين تركيب بيشتر براي اتاق عقد مناسب است و براي باغ عروسي مي توان از شاخه هاي خشك درختان و قرار دادن شمع بر روي ان ها استفاده كرد كه فضاي كاملا رومانتيكي را مي سازد.

 

مسائل مربوط به پول:

تشريفات مجالس عروسي در فصل زمستان ارزان تر از فصل هاي بهار وتابستان است. چون در اين فصل از سال كمتر مراسم عروسي برگزار اجاره مي شود

 به طور كلي برگزاري مراسم عروسي در زمستان به صرفه تر و زيبا تر از فصل بهار و تابستان است و اگر اين نكات را رعايت كنيد هتما يك مراسم عروسي زيبا و شيك و بياد ماندني در زمستان داريد.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.