منظور ديزاين اكسسوريز داخل سالن عروسي چيست؟

بهترين نحوه برگزاري مراسم عروسي و خدمات عروسي

منظور ديزاين اكسسوريز داخل سالن عروسي چيست؟

فضاي سالن عروسي بايد زيبا و چشم نواز باشد. عروس و دامادهايي كه مي خواهند خاطره جشن ازدواج آنها براي هميشه در ياد مهمانها بماند و در عين حال تصاوير و فيلمبرداري هم به بهترين شكل ممكن انجام شود، علاوه بر اينكه پذيرايي از مهمانان بايد به نحو احسن باشد، زيبايي فضاي سالن عروسي هم اهميت زيادي دارد. در واقع ديزاين اكسسوريز تاثير زيادي در برگزاري مجالس عروسي  دارد.

 

 

 

ديزاين اكسسوريز به تمامي اشيا و وسايل تجملي گفته مي شود كه در زيبايي فضاي سالن عروسي تاثير زيادي دارند. اين وسايل در دو قسمت سالن استفاده مي شوند كه عبارتند از:

ديزاين اكسسوريز در فضاي خارجي سالن عروسي

در خارج از سالن عروسي ورودي و قسمت استقبال قرار دارد كه مهمانان را به سمت سالن هدايت مي كند. اگرچه برخي از سالن هاي عروسي به قسمت خارج از فضاي سالن اهميت زيادي نمي دهند و مديران اين سالن ها بر اين نظر هستند كه مهمانان زمان زيادي را در اينجا توقف نمي كنند و بلافاصله پس از اينكه ماشين خود را در پاركينگ قرار مي دهند، وارد فضاي داخلي سالن مي شوند، پس اهميت زيادي ندارد كه ديزاين اكسسوريز جذاب نباشد و از هيچ وسيله اي براي زيباسازي آن استفاده نشده باشد. اما بايد گفت زيبا بودن فضاي خارج از سالن هم اهميت زيادي در بهتر برگزار شدن جشن عروسي دارد. قسمتي از فيلم و تصاوير عروسي در ورودي سالن انجام مي شود. بنابراين وجود ديزاين اكسسوريز در اين ناحيه ضرورت دارد.

ديزاين اكسسوريز در فضاي داخلي سالن عروسي

اما قسمت مهمتر سالن عروسي، فضاي داخلي است كه مهمان ها بيشتر زمان جشن را در آن قرار مي گيرند و مشغول رقص و پايكوبي مي شوند.

 

از ديگر قسمت هاي ديزاين اكسسوريزر، نورپردازي است. عموما نورها در سقف سالن قابل مشاهده است. اما مي توان براي زيباتر شدن فضا، از چراغ هاي كوچك رنگي هم بر روي ديوارهاي سالن استفاده كرد. اين كار به مهندسي خاصي نياز دارد كه مديران تشريفات عروسي بايد به آن توجه كنند.

 

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.