نورپردازي داخلي عروسي

بهترين نحوه برگزاري مراسم عروسي و خدمات عروسي

نورپردازي داخلي عروسي

يكي ديگر از موارد مهم برگزاري عروسي (شامل ارائه خدمات عروسي) نوع نورپردازي بكار رفته است. 

نورهاي داخلي در سالن پذيرايي نيز در رديف جلوه هاي ويژه محسوب مي شوند. نورپردازي داخلي در جشن عروسي اهميت زيادي در زيبايي و رمانتيك كردن فضا و وسايل تزئيني دارد كه با توجه به چيدمان ميز و صندلي عروسي، رنگ ساير وسايل، ديزاين فضاي عروسي و حتي نوع گل آرايي انجام مي شود. براي مثال زماني كه رنگ گل هاي چيده شده در سالن بنفش باشند، استفاده از رنگ ياسي زيبايي بيشتري را به سالن مي بخشد.

امروزه در بسياري از مراسم عروسي ايراني كه در تالار يا فضاي بسته انجام مي شود، از لوازم نورپردازي مجالس مانند تجهيزات رقص نور استفاده مي شود.

 

 

نورپردازي منزل

در صورت برگزاري مراسم عروسي در منزل و نياز به نورپردازي داخلي سقف منزل مي توان از نورپردازي سقف با كناف استفاده كرد. امروزه در كشورهاي پيشرفته از نورپردازي فيبر نوري هم استفاده مي كنند. اما در مورد اينكه كدام بخش هاي خانه مي شود نورپردازي كرد بايد گفت كه تقريبا در صورت بزرگ و جادار بودن فضاي منزل براي جشن، محدوديت چنداني وجود ندارد و لذا مي توان نورپردازي سقف آشپزخانه و يا نورپردازي پذيرايي را هم به راحتي انجام داد. البته تمام اينها مستلزم پرداخت هزينه هاي مختلفي است و براي مثال نورپردازي سقف كاذب و يا نورپردازي سقف منزل بايد از قبل با هماهنگي و استفاده از افراد با تجربه و همچنين صرف هزينه براي طراحي، نصب و پياده سازي دقيق آنها براي اين كار ضروري است.

www.melalceremony.com

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.