ورودي تالار يا باغ عروسي

بهترين نحوه برگزاري مراسم عروسي و خدمات عروسي

ورودي تالار يا باغ عروسي

هنگام برگزاري مجالس عروسي ، يكي از نكات بسيار مهم و حائز اهميت مكان ورودي عروس و داماد و همچنين مهمانها است. اين نكته در تشريفات عروسي (و يا ساير خدمات عروسي) زماني كه مهمانان وارد فضاي مهماني و جشن عروسي مي شوند، به اولين جايي كه نگاه مي كنند، ورودي تالار يا باغ عروسي است.  بنابراين به هر ميزان كه اين قسمت زيباتر باشد، تاثير بيشتري بر فضاي جشن خواهد داشت. از سوي ديگر معمولا از خروج عروس و داماد از تالار و يا باغ عروسي و نشستن آنها در ماشين عروس، فيلمبرداري مي شود، در صورتي كه نماي ورودي تالار يا باغ زيبا نباشد، در فيلم عروسي نيز تاثير منفي دارد.

 

 

 

 

 

معمولا هنگام ورود عروس و داماد از افكت هاي مختلف آتش بازي مانند مه مصنوعي و آتش بازي و پرتاب گل بر روي آنها استفاده شده و عكاس و فيلمبردار نيز مشغول گرفتن عكس هاي زيبا و فيلم ورودي آنها مي شوند. اين مرحله بسيار حساس است و هر چه اين مراسم مهيج تر، باشكوه تر و زيباتر باشد مسلما تاثير بيشتر و بهتري در عروس و داماد، خانواده هايشان و حتي مهمان ها خواهد داشت. 

اميدواريم كه با اين تفاصيل اهميت اين مرحله از مراسم عروسي براي شما كاملا روشن شده و در هنگام اجراي اين مراسم زيبا، بتوانيد دقايق و ساعت هايي بياد ماندني از زندگيتان را رقم بزنيد.   

 

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.