جاذبه هاي تركيه، تلفيقي از تاريخ و طبيعت

بهترين نحوه برگزاري مراسم عروسي و خدمات عروسي

جاذبه هاي تركيه، تلفيقي از تاريخ و طبيعت

به گزارش خبرآنلاين و به نقل از الفباي سفر در سال هاي اخير تركيه از نظر گردشگري رونق پيدا كرده است. تاريخ غني تركيه باعث شده است تا شهرهاي آن جاذبه هاي تاريخي بسيار زيادي براي بازديد ارائه دهند هرچند كه نمي توان از طبيعت بكر موجود در نقاط مختلف اين كشور همچون سواحل مديترانه به سادگي عبور كرد.

هر شهر در تركيه جذابيت هاي مخصوص خود را دارد به عنوان مثال استانبول براي خريد و گردش بسيار معروف است و آنتاليا به دليل داشتن هتل هاي شيك و تفريحات آبي شهرت دارد و شهرهاي ساحلي به دليل سواحل فوق العاده و آرامش بخش زبانزد مردم قرار گرفته اند.

در اين بخش نگاهي به شهرهاي محبوب تركيه و جاذبه هاي شگفت انگيز خواهيم انداخت.

استانبول، پيوند دهنده آسيا و اروپا

استانبول تنها شهري در جهان مي باشد كه دو قاره را به يكديگر متصل كرده است و از طرفي اينطور به نظر ميرسد كه اين شهر شهر به وسيله طبيعت به گونه اي طراحي شده است كه پايتخت دنيا باشد.

استانبول كه در اصل پايتخت گردشگري تركيه شناخته مي شود با برخورداري از جاذبه هايي اعم از طبيعي و انسان ساز همچون مسجد آبي، اياصوفيه و تنگه بسفروس به مكاني ايده آل تبديل شده است و سفر به استانبول در تابستان و ديگر فصول سال همواره زيبايي و جذابيت هاي خود را نيز به همراه دارد.

 

زيباترين سواحل دنيا در مارماريس و كوش آداسي

گردشگري ساحلي تركيه همواره يكي از محبوب ترين سفرها براي مسافران به اين كشور مي باشد و توريست ها به دنبال سواحلي هستند كه بتوانند علاوه بر انجام تفريحات متنوع، از آن محيط به آرامشي دست پبدا كنند. از ساحل پرنده گونه ي كوش آداسي در كنار درياي مديترانه گرفته تا سواحل فيروزه اي مارماريس و شهر تاريخي بدروم در كنار درياي اژه تماما از مناطق فوق العاده زيبا و بهترين شهرهاي ساحلي در تركيه هستند كه جذابيت خاص خود را براي گردشگران دارند و آرامش مثال زدني را در آن ها به وجود مي آورند.

 

آنتاليا، شهري پر از هتل هاي لاكچري

آنتاليا استاني خوش آب و هوا و تاريخي در تركيه كه اكنون به واسطه بر خورداري از هتل هاي لوكس و همينطور آثار تاريخي همچون برج ساعت به جامانده از دو امپراطوري بزرگ عثماني و روم و البته سواحل زيباي شهرهاي خود موجب شده است تا سفر به شهر پر از جاذبه آنتاليا يكي از مقاصد مردم براي سفر تبديل شده است.

هرچند كه هتل هاي آنتاليا تنها نمونه هاي كمي از اقامتگاه هاي لوكس تركيه ميباشند و هتل جواهر شيشلي ، تكسيم لاين و تايتانيك سيتي را مي توان از ديگر مراكز اقامتي شيك اين كشور ياد كرد.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.